Over Motion@Work BV

Motion@Work is een flexibele organisatie met meer dan 20 jaar ervaring in kantoorapparatuur, ICT, marketing- WEB- en CRM oplossingen.

Bij Motion@Work staan keuze, kwaliteit en flexibiliteit hoog in het vaandel. U kunt daarom kiezen uit een zeer uitgebreid assortiment, van kantoorapparatuur met baanbrekende multifunctionele producten die het kopiëren, faxen, scannen en printen in één machine combineren, tot kleurenprinters van hoge kwaliteit, maar ook een breed scala aan software-, WEB-, en E-Marketingoplossingen.  Deze zorgvuldig geselecteerde oplossingen leveren maximale productiviteit tegen minimale kosten voor alle zakelijke toepassingen.
 
Al vanaf het begin heeft Motion@Work een zeer betrouwbare partner in Ricoh. De strenge eisen die deze leverancier aan dit "Partnerschap" verbindt maken wij al jaren waar. Sinds enige tijd werken wij ook zeer nauw samen met Develop (=Konica-Minolta). Een organisatie waar U en de kwaliteit op nummer 1 staat!

Door onze samenwerking met meerdere leveranciers zijn onze adviezen altijd merkonafhankelijk. Met o.a. deze partners bieden wij u een breed scala aan mogelijkheden op het gebied van printers, multifunctionele apparaten (alles-in-een), scanners, faxen, digitale archivering, OCR, en nog veel meer.

Om u te laten profiteren van onze unieke aanpak, bieden wij u (gratis) een grondige Docuscan, waarin wij uw wensen en behoeften centraal stellen! Wacht dus niet langer en neem snel contact met ons op. Wij zien het als onze taak u een totaaloplossing aan te bieden, die gericht is op uw kostenbesparing en nog efficiënter werken. Vanzelfsprekend kunt u bij ons altijd rekenen op een standaard hoogwaardige service.

Heeft u speciale wensen met betrekking tot service? Bij ons is het altijd mogelijk een service-overeenkomst af te sluiten die volledig voldoet aan uw eisen en wensen. Onze service- & supportafdeling staat te allen tijde tot uw beschikking om de continuïteit van uw documenten- en communiatiestroom te waarborgen.

En dan nog onze weboplossingen, deze zijn simpelweg onstaan uit de grote vraag van onze klanten. Ook hier vertegenwoordigen wij inmiddels een jarenlange ervaring waarmee U zich perfect kunt onderscheiden op het web. Na het realiseren van de basiswebsite kunt u zelf de site zelf onderhouden en verder uitbouwen. 

10 redenen om te kiezen

Waarin wij ons graag onderscheiden:

1Uw eisen en wensen: Staan voor ons centraal en vormen de basis voor ons advies bij de aanschaf van nieuwe apparatuur en ter verbetering documentenstroom.

2Persoonlijk contact: Wij helpen u niet alleen bij het vinden van de juiste apparatuur of weboplossing, wij begeleiden u tijdens het hele traject. Dus zelfs nadat de installatie of implementatie blijven wij graag met u in contact. Wij kijken dan o.a. naar uw afdrukvolumes en veranderende wensen ten aanzien van de oplossing.

3Beste prijs garantie: Heeft u, ondanks onze scherpe prijzen, toch een lagere aanbieding ontvangen voor een vergelijkbare situatie? Stuur ons de offerte en wij bieden u een extra korting aan tot 5% op uw laagste prijs. Hierdoor heeft u altijd de beste prijs!

4Tevredenheidsgarantie: U krijgt nieuwe apparatuur de eerste week op proef. Hiermee bent u altijd verzekerd van de juiste apparatuur op de juiste plaats en de juiste oplossingen die wij u bieden.

5Kwaliteitsgarantie: Onze apparatuur biedt u altijd een hoge (afdruk)kwaliteit en onze websites en shops een professionele uitstraling. Sterker nog u krijgt van ons de garantie dat uw apparatuur altijd naar behoren zal werken en dat uw website optimaal door u zelf kan worden onderhouden.

6Flexibele overeenkomst: Wij groeien in omvang graag met u mee daarom kunt u, bij een overeenkomst, altijd extra apparatuur toevoegen of wijzigen. Bij afdrukapparatuur kunt u ook tussentijds het afdrukvolume aanpassen aan uw reële gebruik. Hierdoor betaalt u nooit teveel. Bij meerdere machines spreken wij met u één lage afdrukprijs af. U profiteert dan altijd van de laagste afdrukprijs.

7Uw apparatuur of website in onderhoud: Heeft u onverhoopt een keer een probleem? Dan wordt het snel voor u opgelost! Met het all-in systeem komt u nooit voor incidentele (hoge) kosten te staan en u bent direct verzekerd van een snelle service responsetijd.

8Alles is inbegrepen: Bij bespaar20procent is alles inbegrepen: de apparatuur, de levering, de installatie, de verbruiksmaterialen zoals toner, drum en onderdelen, de service en reparatie en het gebruik van de helpdesk.

9Één aanspreekpunt: U heeft één aanspreekpunt voor al uw vragen. Dit betekent dat u direct de juiste persoon kunt bellen of mailen. Verder kunt u veel tijd en geld besparen op het inkoopproces van verbruiksmaterialen als toners, drums e.d.

10De nieuwste technologiën: U haalt altijd de nieuwste technologie in huis. Of het nu gaat om een MFP met een perfecte afdrukkwaliteit of een webshop met een overweldigende uitstraling. Bovendien is de nieuwste apparatuur bijvoorbeeld uitgerust met een mogelijkheden als:

· Scannen, kopiëren en afdrukken in KLEUR

· Scan to E-mail

· Scan-to-file

· Faxen vanaf de PC met fax-to-email

· Diverse software toepassingen als DeskTopBinder

· Printservices voor automatische tonerbestelling en automatische storingsmeldingen

Volg ons op Twitter