Oplossingen van Motion@Work

De hele dag bent u bezig met documenten in de breedste zin van het woord! Iedere 4 jaar verdubbelt al uw informatie. Mede door ontwikkelingen als het Internet komt de informatie op steeds meer manieren uw organisatie binnen. Per e-mail, per post of per fax. U bent dagelijks intensief met deze documenten bezig. U leest het, beoordeelt het, distribueert en archiveert het. Uw informatiesysteem is duidelijk de levensader van uw organisatie.

Digitalisering beheerst de wereld om ons heen. Alles wordt één, alles integreert. Dat is de kern van de huidige trend. PC’s, netwerken, copiers, printers en faxen hebben elkaar gevonden en worden steeds vaker gekoppeld aan bedrijfsnetwerken. Zo ontstaan (digitale) documentenstromen die door het hele bedrijf lopen.

SMART PRINTEN

Binnen Smart Printen heeft Motion@Work een aantal oplossingen die zijn gericht op het optimaliseren van de papier-output in diverse volumes. Denk dan aan het inventariseren en optimaliseren van uw apparatuur, wat altijd leidt tot een kostenbesparing van 30%, ook op energie en papier. Maar ook aan de mogelijkheden om afdrukken betaalbaar te stellen en uw afdrukapparatuur te monitoren.

SMART SCANNEN



ONZE TOEGEVOEGDE WAARDE



Uw eisen en wensen staan voorop!

Wij vertalen uw behoeften naar de meest ideale en winstgevende oplossing.



Merkonafhankelijk

Een merkonafhankelijk advies dat werkelijk bij uw situatie past. Wij hebben een breed aanbod in producten en diensten.



Kennis en verstand van zaken

U kunt rekenen op een jarenlange kennis en ervaring op het gebied van ICT, printers, copiers, mfp, digitaal archiveren én X-Marketing.



Maatwerk voor uw bedrijfssituatie

Ieder bedrijf is anders, ook die van u. U eisen, wensen en bedrijfsdoelstellingen worden vertaald naar de beste oplossing.



Intensieve begeleiding

Uw ICT en documentenstromen zijn de levensaderen van uw bedrijf. U wordt intensief begeleidt tot de optimalisering hiervan.

10 redenen om te kiezen

Waarin wij ons graag onderscheiden:

1Uw eisen en wensen: Staan voor ons centraal en vormen de basis voor ons advies bij de aanschaf van nieuwe apparatuur en ter verbetering documentenstroom.

2Persoonlijk contact: Wij helpen u niet alleen bij het vinden van de juiste apparatuur of weboplossing, wij begeleiden u tijdens het hele traject. Dus zelfs nadat de installatie of implementatie blijven wij graag met u in contact. Wij kijken dan o.a. naar uw afdrukvolumes en veranderende wensen ten aanzien van de oplossing.

3Beste prijs garantie: Heeft u, ondanks onze scherpe prijzen, toch een lagere aanbieding ontvangen voor een vergelijkbare situatie? Stuur ons de offerte en wij bieden u een extra korting aan tot 5% op uw laagste prijs. Hierdoor heeft u altijd de beste prijs!

4Tevredenheidsgarantie: U krijgt nieuwe apparatuur de eerste week op proef. Hiermee bent u altijd verzekerd van de juiste apparatuur op de juiste plaats en de juiste oplossingen die wij u bieden.

5Kwaliteitsgarantie: Onze apparatuur biedt u altijd een hoge (afdruk)kwaliteit en onze websites en shops een professionele uitstraling. Sterker nog u krijgt van ons de garantie dat uw apparatuur altijd naar behoren zal werken en dat uw website optimaal door u zelf kan worden onderhouden.

6Flexibele overeenkomst: Wij groeien in omvang graag met u mee daarom kunt u, bij een overeenkomst, altijd extra apparatuur toevoegen of wijzigen. Bij afdrukapparatuur kunt u ook tussentijds het afdrukvolume aanpassen aan uw reële gebruik. Hierdoor betaalt u nooit teveel. Bij meerdere machines spreken wij met u één lage afdrukprijs af. U profiteert dan altijd van de laagste afdrukprijs.

7Uw apparatuur of website in onderhoud: Heeft u onverhoopt een keer een probleem? Dan wordt het snel voor u opgelost! Met het all-in systeem komt u nooit voor incidentele (hoge) kosten te staan en u bent direct verzekerd van een snelle service responsetijd.

8Alles is inbegrepen: Bij bespaar20procent is alles inbegrepen: de apparatuur, de levering, de installatie, de verbruiksmaterialen zoals toner, drum en onderdelen, de service en reparatie en het gebruik van de helpdesk.

9Één aanspreekpunt: U heeft één aanspreekpunt voor al uw vragen. Dit betekent dat u direct de juiste persoon kunt bellen of mailen. Verder kunt u veel tijd en geld besparen op het inkoopproces van verbruiksmaterialen als toners, drums e.d.

10De nieuwste technologiën: U haalt altijd de nieuwste technologie in huis. Of het nu gaat om een MFP met een perfecte afdrukkwaliteit of een webshop met een overweldigende uitstraling. Bovendien is de nieuwste apparatuur bijvoorbeeld uitgerust met een mogelijkheden als:

· Scannen, kopiëren en afdrukken in KLEUR

· Scan to E-mail

· Scan-to-file

· Faxen vanaf de PC met fax-to-email

· Diverse software toepassingen als DeskTopBinder

· Printservices voor automatische tonerbestelling en automatische storingsmeldingen

Volg ons op Twitter